piątek, 1 lutego 2013

<3 this outfit

Hej. Nareszcie weekand... Jeszcze tylko tydzień i ferie. To mi dodaje sił ; ostatnio nic mi się nie udaje ale mam nadzieje że to się szybko zmieni. Jestem już trochę zmęczona tą szkołą i bardzo przyda mi się czas wolny aby zregenerować siły. :) przepraszam też że ostatnio nie za często dodaje posty ale to trochę nie zależy ode mnie . Po prostu 24 godziny na wykonanie wszystkich planów to stanowczo za mało do tego jeszcze szkoła (3 gim to nie przelewki), a spac też trzeba. Pomysłów mam dużo a czasu mało nijak nie idzie to ze sobą pogodzić...ale  ja spróbuję :) no bo to w końcu ja heh

A wracając do tematu posta to ostatnio znalazłam na necie świetny outfit który widzicie poniżej. Straasznie podoba mi się ta sukienka i jeszcze jest w moim ulubionym kolorze (<3 mint )a wy co o niej myślicie? :) I chciałam też was poprosić o coś jeśli ktoś kto będzie czytał tego posta będzie wiedział gdzie można przynajmniej podobną kupić to bardzo proszę o kontakt.

Na dzisiaj to by było na tyle. Ale jak już wspomniałam mam dużo pomysłów i niedługo mam nadzieje je zrealizuje. Życzcie powodzenia.

A chciałam też zapytać jak tam ferie wam  mijają lub  minęły lub osoby które tak jak ja czekają na nie z wytęsknieniem chciałam zapytać jakie majaą plany na spędzenie tych 2 tyg. 

To do następnego pa :*

2 komentarze:

  1. Śliczna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na pierwszy, jedyny w swoim rodzaju obóz dla bloggerów w lipcu na Riwierze Adriatyckiej, nie wiesz gdzie jechać na wakacje? dołącz do nas :))
    Kliknij tu = Obóz w Cesenatico:)

    OdpowiedzUsuń