wtorek, 3 września 2013

Back to school !

Hej. Dzisiaj był mój pierwszy dzień w nowej szkole, Jak na razie jestem nastawiona optymistycznie, a przed chwilą się dowiedziałam że jutro mam tylko 4 lekcje. :) A do tego wydaje mi się że będę mieć bardzo fajnego wychowawcę. :) Ale przejdźmy do rzeczy...

...W końcu udało mi się przygotować post z serii back to school., przepraszam za spóźnienie ale albo wcześniej  nie miałam czasu albo dostępu do aparatu. Na większości blogach posty tego typu pojawiły się już dawno ale ja jestem oryginalna xd i robię to dopiero teraz. Mam nadzieje że mój  back to school wam się spodoba i obejrzycie go z ciekawością. :)

so...LET'S GET START IT! :)






Zeszyty A4 
(do matmy i fizyki)
chodzę na mat-fiz i będę miała te przedmioty w rozszerzeniu więc większe zeszyty się jak najbardziej przydadzą :)


Duży, gruby zeszyt, jeszcze nie wiem do czego go użyję ale zauroczyła mnie jego okładka. ♥ Uwielbiam wszystko z motywem wieży Eiffla więc musiałam go kupić. ;P


moje wszystkie zeszyty (trochę ich dużo) :)
poniżej pokazane są ich okładki :)








 Kolorowe mazaki ( do upiększania marginesów xd) :D


Piórnik jeszcze z tamtego roku, 
ale uznałam że nie potrzebuje nowego bo ten jest w całkiem dobrym stanie. :)


                                                         Kolorowe naklejki (z Biedronki) 
              Nie wiem do czego je jeszcze użyję ale gdy tylko je zobaczyłam wiedziałam że muszę je mieć. :) 


Naklejkowy giff :) ♥


Zielono mi! :)
długopis i ołówek 
&
Kalkulator (kupiony w empiku) 
który na mat-fizie na pewno się przyda ;)



Naklejki (też kupione w biedronce) 
które na pewno się przydadzą do zaznaczania itp, itd :)



Kupiłam jeszcze kalendarzyk szkolny w empiku ale niestety zapomniałam zrobić mu zdjęcia.
Jak zrobię to może jeszcze wstawię. :)


A Wam jak minął pierwszy dzień szkoły? :)

           




36 komentarzy:

  1. Fajne zeszyty, zwłaszcza te 'podróżowe' :D
    Mi też się wydaje, że mam fajnego wychowawcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 liceum! <3
    Moja nowa klasa też spoko! :3
    Zazdroszczę że do 14, ja mam lekcje do 15.15 ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to tylko jednorazowo jutro, a tak w ogólel to mam do 15.30 chyba :c


      Usuń
  3. Jak się nazywa ta czcionka i w jakim programie ją dodawałaś? ;)
    Proszę odpisz u mnie! To dla mnie ważne!!!

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nazywa się czcionka , ktora robisz napisy np. I love Paris ?
    Gdubyś mogła odpisz u mnie na blogu
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jesteś śwetnie przygotowana do szkoły :D
    Ja już też obserwuję :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że jesteś przygotowana do szkoły :D
    Ja już też obserwuję:)
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, ale wpaniałe przybory!! super blog;) Już obserwuję;**- Zaobserwujesz mój? <33 bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy : kalkulator , karteczki , zeszyty w ogóle wszystko :D !

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne przybory szkole :)
    http://swaag-swaggy.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. super przybory!

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodkie zeszytyy <3 i te naklejki i kolorowe też! ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zeszyciki, i te naklejki! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ojaa, ten zeszyt "dream to set out" jest superfajny! i w ogóle mam te same samoprzylepne kartki stick n' :D:D
    ja mam po 8 lekcji codziennie + 2 razy po 7, więc jest beznadziejnie -,- W dodatku mam nadprogramowe godziny z fiz, mat, biol, chem, geo i pol -,-'
    Ale mam nadzieję, że dam radę. :D Powodzenia!

    marchingduckblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zeszyty:)
    ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne rzecyz :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zeszyty! Też mam te karteczki z serduszkiem. :D Świetny blog! Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zeszyty, a ja już skończyłam skzołę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. SWietny back to school, ladne rzeczy:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  19. naklejki są świetne!:)
    fajny post większość zeszytów mam podobnych

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/work.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zeszyty :) . Fajnie , że masz tylko 4 lekcje . Ja muszę siedzieć w szkole do 15 :( .

    OdpowiedzUsuń
  21. jej jak ja się cieszę, że czasy szkolne są już za mną:D powodzenia w nauce:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne rzeczy

    dodajemy do obserwowanych ? :)
    estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog <33

    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA :

    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też miałam takie karteczki ;3
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny wpis :)

    obserwuję :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne te zeszyty na pierwszym zdjęciu "Travel", ogólnie masz bardzo fajne rzeczy do szkoły, ciekawe przybory motywują do nauki ^^
    Bardzo fajny blog, zapraszam do mnie, może obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post i blog!
    Też mam takie karteczki :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. słodkie są te naklejki :)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zeszyty :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. oh Paryż, jakbym chciała tam być :)
    zapraszam do mnie i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń