niedziela, 1 września 2013

Goodbye Holiday! :(

Hej. Nie mogę w to uwierzyć. Dziś 1 września. :c Jutro rozpoczęcie roku szkolnego, nie to musi być zły sen, niech mnie ktoś uszczypnie, błagam. :c. Ja nie chce do szkoły!!! Nawet pogoda się zbuntowała, bo od rana pada xd.  No ale cóż, niestety taka jest kolej rzeczy...wszystko co dobre szybko się kończy... :c Znowu zacznie się wstawanie wcześnie rano, ślęczenie nad książkami itp ale postaram  się zorganizować czas tak żeby starczyło też na przyjemności. :) Mam nadzieje że się uda:)



Miał się tu dzisiaj pojawić post back to school ale niestety z powodów technicznych jest on trochę opóźniony. Przepraszam.:)



Moja  przyjaciółka ma dzisiaj urodziny. :) Życzę jej wszystkiego najlepszego!♥ Spełnienia marzeń!
Uśmiechu na twarzy 24h na dobe, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.:) Powodzenia w szkole, dużo miłości i  szczęścia na co dzień, abyś Wera każdego dnia była pełna energii i radości! Dziękuję Ci za wszystko, za te 14 lat znajomości<3



11 komentarzy:

  1. Też Cię obserwuję jako 85 osoba!:D
    Ja również życzę Twojej Przyjaciółce wszystkiego co najwspanialsze!:)
    Czekam na notke z Twoimi zdjęciami!
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście mam jeszcze wakacje :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę wszystkiego najlepszego twojej przyjaciółce , no pogoda jesienna , ja takiej nie cierpię :/ <3

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W szkole jest najważniejsza organizacja :D Ja sama cieszę się, bo mam jeszcze miesiąc wakacji :D
    Obserwujemy siebie na wzajem?
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego najlepszego dla przyjaciółki;*
    a rok szkolny zobaczysz,ze też szybko zleci;-)
    obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa, też nie chce mi się chodzić do szkoły ;/
    Jeszcze w tym roku mam egzaminy i olimpiady i bierzmowanie i FCE -.-
    BOŻETYLEPRACY. Mam nadzieję, że sobie jakoś zorganizuję ten czas :D
    Powodzenia w szkole i wszystkiego najlepszego dla Twojej Przyjaciółki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla twojej przyjaciółki :) . Też mam nadzieje , że to zły sen z szkołą :( .

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepszgo dla przyjaciółki :D taaaa to koniec wakcji początek jesieni brzydkej i deszczowej ;c blee. czekam na piekną jesień słoneczną a tu deszcze deszcz deszcz .:P

    Zapraszam do wspólnej obserwacji
    ----------------------------------------
    http://malicjafashion.blogspot.com/

    *MALICJA*

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę powodzenia w nowym roku szkolnym i pozytywnych ocen!
    też muszę jakiś plan dnia stworzyc!:)
    wszystkiego najlepszego dla przyjaciółki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. łądnie tutaj! :) będe zaglądać! :)
    obserwujemy? (daj proszę znac u mnie)

    www.caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń