piątek, 3 stycznia 2014

Nowy Rok :)

Hej
To pierwszy post w nowym 2014 roku. :) Rozpoczął się kolejny rok, czy będzie dobry czy zły, lepszy czy gorszy od tego minionego zależy tylko i wyłącznie od nas. Wiadomo, że będą w nim obecne te dobre ale i nie raz te gorsze chwile. Jednak życzę wszystkim by jednak mimo wszystko tych szczęśliwych momentów było znacznie więcej.

Rok 2013 nie byl dla mnie za bardzo udany, szczególnie końcowe miesiące pozostawiają wiele do życzenia, jedyne co najmilej wspominam z tego roku to wakacje. Chyba najlepiej spędzone ze wszystkich. :)

Ten rok powitałam wspólnie z moimi przyjaciółkami. Mam nadzieje że w tym roku spędzimy ze sobą jeszcze więcej wspaniałych chwil i wpadniemy na więcej szalonych pomysłów.<3


Zapraszam też na mojego instagrama. Tam znajdziecie więcej zdjęć z sylwestra i nie tylko. Moja nazwa: mydestinyisyou

Trzymajcie się ciepło.
Pa;*


6 komentarzy:

  1. powodzenia w nowym roku :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę, żeby ten rok był o wiele lepszy :)
    cudowny wygląd bloga!
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Ci życzę wspaniałego roku i samych dobrych chwil i w ogóle... mase super wydarzeń :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i nawzajem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny blog i świetne zdjecia :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobacz a potem oceniaj :Dhttp://be-another-simply.blogspot.com/ i zaobserwój ewentualnie;*

    OdpowiedzUsuń