poniedziałek, 13 stycznia 2014

wosp 2014

Siema: )
Jak tam u was? Kolejny tydzien szkoły rozpoczęty, jakie szczęście że jeszcze tylko 4 dni i nareszcie Ferie! :)

Dzisiaj chciałam się z wami podzielić wrażeniami z wczorajszego dnia. Jak chyba wszyscy wiedzą własnie wczoraj był 22 finał WOŚP pod hasłem - Na ratunek! w tym roku i mi przypadła ta wielka przyjemność bycia wolontariuszem wosp. :) Bardzo się cieszę ze i ja mogłam pomóc. Pogoda co prawda nie dopisała bo lało prawie cały dzień i za ciepło też nie było..ale to mnie wcale nie zniechęciło. Ze świadomoscia że robie cos dla kogos moge marznąć cały dzien z usmiechem na twarzy, wiedzac ze to co robie ma sens. I moze komuś pomóc. :)

Cieszy mnie tez fakt ze ludzie w dzisiejszych czasach dalej są chętni do bezinteresownej pomocy.

Mam nadzieje ze za rok takze będę miala
możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu.



Zapraszam tez na mojego instagrama,pod nową nazwą - what_ever_never_mind. :)








1 komentarz:

  1. Świetnie że byłaś wolontariuszką w WOŚP:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń