sobota, 1 grudnia 2012

100 post & lucky stars

Hej. To był ciężki tydzień ,zapowiadają się jeszcze cięższe (za tydzień mam testy próbne) taa...ale nie o tym chciałam.... :)

Dzisiaj piszę właśnie swojego 100 posta. :) Ojejku kiedy to tak szybko zleciało. Wiem że dla niektórych to jest po prostu zwyczajna i może niewielka liczba ale dla mnie to takie osobiste małe święto. :) Dzięki tym 100 postom mam 35 obserwatorów z czego się naprawdę bardzo cieszę i myślę że jeśli będziecie ze mną i będziecie  mnie dalej motywować to będę mogła też świętować razem z wami  200,300 ....itp itd post :)


Więc akurat tak się złożyło że na ten 100 post przypada notka o.....LUCKY STARS..... (gwiazdki na szczęście.) :)

:)  Fajnie się złożyło heh.... :D

Zobaczyłam je pierwszy raz na jakimś blogu już nie pamiętam jakim. :) Ale od razu się  w nich zakochałam :)
Są takie małe,ale słodkie i  wcale nie są takie trudne do zrobienia na jakie wyglądają  a jeśli da się  komuś w prezencie słoiczek lub nawet kilka takich gwiazdek myślę ze może to bardzo uszczęśliwić osobę którą darzymy sympatią, mozna je dać np. w prezencie najlepszej przyjaciółce, gwarantuje że się ucieszy :)

 ....A więc jeśli ktoś jeszcze nie słyszał nigdy o lucky stars i nie wie jak je się robi zamieszczam instrukcję obrazkową i filmik ( i naprawdę nie należy się zniechęcać jak nie wychodzi za pierwszym razem bo mi też na początku się nie udawało ale  jak tylko załapałam o co chodzi to teraz tylko jak siedzę i nie mam co robić wycinam sobie paseczek z kartki z zeszytu i robię śliczną mniumcią gwiazdkę. Na prawdę dla mnie to świetna zabawa i sposób na nudę. :)
Filmik:


i instrukcja obrazkowa:


A teraz kilka obrazków jak fajnie mogą wyglądać te śliczne gwiazdki:











I  co podobają wam  się? :)
Mam nadzieje że te gwiazdki przyniosą mi szczęście i że z kolejnymi postami  grono moich czytelników powiększy się i będzie tak liczne jak te gwiazdki na zdjęciach heh :)

6 komentarzy:

  1. Może kiedyś spróbuję zrobić :D
    Dzięki za pomysł, na pewno będzie przybywać czytelników, oj będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że będzie..:)

      Czekać i mieć nadzieje...♥ (Moje życiowe motto):)

      Usuń
  2. fajnie wyglądają te gwiazdki. : )
    gratuluję 100 postu, oby tak dalej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie następny post ?? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Christmas Tagu :) Zapraszam: http://paulaaa-bonawetja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń