poniedziałek, 31 grudnia 2012

Happy New Year!

hej wam. Jak tam święta minęły? U mnie bardzo miło spędzone w rodzinnym gronie.:) Jeśli chodzi o prezenty to bardzo mi sie podobaja i wgl sie ich nie s  podziewałam. Dostałam tablet na ktorym wlasnie piszę ten post :) Wreck this journal ( już kilka stron zapełniłam i zamierzam pokazywać na blogu efekty mojej pracy. Jest ktoś zainteresowany takim tematem postòw. ?) rafaello które uwielbiam :) kocham wszystko co kokosowe :) <3 i jeszcze parę innych drobiazgów. :)
Tak wgl to ten post miał być dodany o wiele wcześniej ale nie wyszło przepraszam

W związku z tym że  dzisiaj witamy Nowy Rok chciałabym wam życczyć żeby był on dla was jak najlepszy najweselszy i najszczęśliwszy :)
Happy New Year!

Macie jakieś plany na Sylwka? Bo ja spędzam go z Polsatem heh :)



3 komentarze:

  1. Ja sylwestra spędzam podobnie do ciebie. :D
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędzałam sylwestra z przyjaciółmi :D
    Mi święta bardzo szybko zleciały. Też bym chciała dostać tablet
    ponieważ laptop mi się zepsuł :( może za późno ale co tam życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba strasznie dawno nie byłam u Ciebie na blogu... Ale yaaay! Masz WTJ <3 Nie wiem czy już mi to mówiłaś, ale cieszę się strasznie :3 No i gdzie te notki z nim? ;D

    OdpowiedzUsuń