niedziela, 23 grudnia 2012

Życzenia...♥

Hej. W dzisiejszym poście chciałabym złożyć Wam życzenia z okazji tegorocznych świąt Bożego Narodzenia. :) (bo pewnie jutro nie będę miała czasu a więc..

Wszystkim obserwatorom, czytelnikom mojego bloga i nie tylko życzę białych, radosnych i niezapomnianych świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie.  Życzę też ciepła i miłości oraz niech NA waszej twarzy zawsze uśmiech gości:) wymarzonych prezentów pod choinką   oraz wszystkim bloggerkom wielu obserwatorów i zapału do pisania nowych postów i  aby nadchodzący Nowy Rok był 100 razy lepszy od tego co przemija.,♥  

Jak dało się zauważyć nie jestem najlepsza w układaniu życzeń :) Ale starałam się jak mogłam i chyba to się liczy. Muszę jeszcze doładować telefon bo jutro przecież trzeba wysłać jakieś świąteczne życzenia jak co roku ale i tak uważam że te złożone osobiście i od serca są najważniejsze. :) pApAtKi :) i jeszcze raz 

                                                            ♥ Wesołych Świąt! ♥






Mam nadzieje że słowa z których została ułożona ta choinka będą miały dla nas jeszcze większe znaczenie w czasie tych świąt a także i po nich niż dotychczas ...,,...Święta to czas w którym mamy okazje zatrzymać się chociażby na chwilę i pomyśleć o tym co warto by zmienić w naszym życiu żeby było lepsze aby przeżyć je jak najlepiej potrafimy. Zapomnieć o naszych doczesnych troskach i po prostu być z osobami które kochamy. ♥ :)

Przypomniał mi się taki bardzo mądry i bardzo dobitny cytat który opisuje stosunek do życia sporej większości ludzi
„...życie to taki dziwny prezent. Na początku się je przecenia: sądzi się, że dostało się życie wieczne. Potem się go nie docenia, uważa się, że jest do chrzanu, za krótkie, chciałoby się niemal je odrzucić. W końcu kojarzy się, że to nie był prezent, ale jedynie pożyczka. I próbuje się na nie zasłużyć.”
                                             Éric-Emmanuel Schmitt (z książki Oskar i pani Róża) bardzo gorąco polecam tę książkę.

(no ale to moja taka mała dygresja i chyba trochę za bardzo odeszłam od tematu życzeń ale...jeśli ktoś to przeczyta i weźmie sobie do serca będzie mi bardzo miło) :)



PS. Chciałam  tylko jeszcze dodać że nie długo pojawi sie nowy nagłówek (mam nadzieje) :) 
PS2.A Kto w tym roku zamierza oglądać Kevina? :)

1 komentarz: