sobota, 29 września 2012

Hejka. Dzisiejszy dzień minął mi naprawdę super! Już od dawna nie miałam tak udanej soboty. Dzisiaj rano byłam w mieście zrobiłam niewielkie zakupy: czarne leginsy, (poszukiwałam też dresów ale NIE poszerzanych na końcach bo takich nie lubię ale nie znalazłam), czapkę (szykuję się już na zimę) oraz bluzkę z flagą USA.W najbliższym czasie postaram się dodać jakieś foty. :) A po za tym przyjechały do mnie moje dwie bardzo dobre koleżanki :) które chodziły wcześniej do tego samego gimnazjum co ja a teraz są w pierwszej liceum. Spędziłam z nimi naprawdę fajny dzień. :) Ale jutro już niestety nie będzie tak różowo, dzisiaj nawet nie zajrzałam do książek a nauki mam całkiem sporo no ale cóż tym będę się martwić później. ;)

Ostatnio bardzo spodobał mi się motyw flagi USA. W ogóle chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj. Zobaczyć na własne oczy Statuę Wolności, zwiedzić Nowy York, Los Angeles i wiele innych ciekawych i wartych obejrzenia miejsc. :) Wracając do flagi tak jak wspominałam wcześniej taką kupiłam bluzkę (mam nadzieje że w najbliższej przyszłości wstawię foto tylko nie wiem czy  uda mi się jutro wyjść z książek)
Widziałam jeszcze na dodatek dzisiaj w housie (tam kupiłam czapusie :) ). Dziewczynę z butami z flagą tego kraju. :) Tak bardzo mi się spodobały że normalnie miałam ochotę zapytać się gdzie je kupiła ale jakoś zabrakło mi odwagi. Bo to jednak wyglądało by trochę dziwnie. ;)

Ale od razu jak weszłam dzisiaj na kompa to wpisałam w google ,,buty z flagą USA'' (nie znalazłam takich samych niestety jak miała ta dziewczyna) ale podobne.  Wstawiam foty: :)











Dla mnie osobiście podobają najbardziej te pierwsze. :)

A paznokcie (mam zamiar tak sobie pomalować będzie ciężko ale lubię wyzwania, jak efekt moich starań będzie ładny to może go wam pokaże kto wie) i krótkie spodenki to taki bonusik do butków. :)

PS. Nie wiem czy wam wcześniej wspominałam ale zbieram na własnego laptopa, ale co uzbieram trochę to pojadę do miasta i połowę wydam a laptop się oddala. W sumie mama powiedziała że mi dołoży ale jeszcze trzeba mieć do czego dokładać chyba no nie? Ale to tak na marginesie. Mam nadzieje że kiedyś uzbieram potrzebne pieniąsie:)

A teraz lece spuniać. To papatki. :*

2 komentarze: