piątek, 7 września 2012

Wpis o niczym... ;)

Hej jak tam pierwszy tydzień szkoły? :) I pomyśleć ze jeszcze 7 dni temu były wakacje. Nie do pomyślenia normalnie. Pogoda jak na razie  beznadziejna (leje deszcz) ładna pogoda skończyła się wraz z wakacjami ale mam nadzieje ze przed jesienią trochę słońca jeszcze powróci. :)

PS. Już wkrótce: moja torba szkolna i lusterko ozdobione sylikonem i modeliną które kupiłam któregos dnia w miescie :) (pokazywałam je kiedyś tylko jeszcze nie ozdobione) To w takim razie SEE YOU LATER! :) :*



2 komentarze:

  1. a aj rozważam kupno plecaka do szkoły, moje ramie nie wyrabia ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak dotąd nosiłam plecak cały czas więc w tym roku torba to będzie taka odmiana :) ale jak by mi ramie nie wyrabiało to mam jeszcze plecak z tamtego roku :)

    OdpowiedzUsuń