środa, 13 czerwca 2012

1 Wygrana brans

Hej nie uwierzycie co się stało. Wygrałam konkurs!!!(To znaczy zajęłam 2 miejsce ale dla mnie to tak jakbym wygrała). W końcu los się do mnie uśmiechną. Konkurs polegał na zaprojektowaniu bransoletki a dla osób które zajmą 3 pierwsze miejsca właścicielka bloga ma zrobić zaprojektowaną bransoletkę. Ten blog to muffinoowa.blogspot.com. Serdecznie go polecam. Poniżej wstawiam ksero projektu.

Podoba się wam mój projekt? Komentujcie chętnie poznam waszą opinię.
A teraz czekam już tylko na przesyłkę. Nie mogę się już jej doczekać. Jak tylko przyjdzie  to wstawię foto jak wygląda. Babeczki będą robione z modeliny i sylikonu o ile mi wiadomo. To na razie tyle. Pa :*

3 komentarze:

  1. Gratulacje!!! Bardzo mi się podoba twój projekt świetnie ci wyszły te babeczki :D
    Zapraszam do siebie http://duperelkidominiki.blogspot.com/
    i będę obserwować twojego bloga bo jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuje i na pewno zajrzę na twojego bloga :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń