czwartek, 21 czerwca 2012

troche o moim dniu.

Hejka dzisiaj nudałam cały dzień w szkole (czyli 7 godz.) Masakra masz do wyboru pstrykać na komórce albo gapić się w ścianę....... ale wole chyba to niż lekcje chociaż niechętnie przyznam ze jak coś robiliśmy to przynajmniej czas szybciej leciał ale no cóż i jeszcze do tego nie było mojej kumpeli i co tu robić nawet do kogo gęby nie było otworzyć. Jutro też ide nudać ale mam nadzieje że kumpela juz bedzie to zawsze weselej.

Ale to nie o tym chciałam, gdy weszłam na mojego bloga to aż buzie szeroko otworzyłam, tak się zdziwiłam normalnie dwóch obserwujacych mam i mam też nadzieje ze te osoby nie pożałuja tego. od razu motywacja jest większa.


A chciałam zapowiedziec ze niedługo dodam trochę fotek moich wyrobów z modeliny. A i wpadłam na taki pomysł żeby jutro wziąśc do szkoły mulinę to przynajmniej czas będzie szybciej leciał. Jak coś zrobie na lekcji to oczywiście wstawie foto. to narazie tyle pa :*


A jeszcze coś. Ostatnio zaczęły podobać mi sie takie getry na ręce ( takie jak np. selena w czarodziejach kiedyś nosiła), ktoś wie wgl jak to się profesjonalnie nazywa? Jak by ktoś znał sklep z jakimis fajnymi to proszę podać albo link do zdjątka czy cóś ok....

takie tylko foto znalazłąm chociaż widziałam ładniejsze to wstawiam( ale te też nie najgorsze )
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz