piątek, 22 czerwca 2012

nutki

hejka. Dzisiaj w szkole było o wiele ciekawiej no i przyszły moje kumpele, od razu humor mi się poprawia jak je widzę. Jak pamiętacie we wczorajszym poście pisałam że może coś zrobię z nudów z muliny na lekcjach i się udało. Wzięłam się jak na razie za mało wymagający wzór  bo  w szkole raczej nie ma warunków na te trudniejsze ale ten i tak mi się podoba. Są to 2 czarne nutki na żółtym tle. Podoba się ? Pisać komentować, zawsze będzie miło usłyszeć czyjeś zdanie. :)

                                             I♥MUSIC







2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie ci to wyszło i to jeszcze w szkole robione w takich trudnych warunkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) no a warunki rzeczywiście nie najlepsze ale... jak się chce to wszystko się da :)

      Usuń