niedziela, 24 czerwca 2012

Modelina

A więc rozpoczynam pierwszy post o modelinie. Mam nadzieje że moje wyroby wam się spodobają. :)

Na razie fotka pudełka w którym trzymam wyroby. Kupiłam je niedawno w empiku za ok. 9 zł.Nawet nie było takie drogie jak na empik no nie? A bardzo mi się spodobało, bardzo je lubię i nawet od niedawna jest w nim  sporo rzeczy co mnie cieszy. :)


A teraz zawartość. (Na razie niektóre rzeczy)

Najpierw kolorowe kokardki, pasujące pod kolor do prawie każdego stroju. :)


Następnie groszki w strączku. Bardzo mi się podoba ten naszyjnik, kilka razy miałam go już na sobie i mam zestaw ubrań do których mi bardzo pasuje. :)


A teraz coś słodkiego. :) Herbatniczki


I ostatnia fotka na dzisiaj babeczka(po raz pierwszy robiłam ten krem z sylikonu więc proszę o wyrozumiałość , ale następnym razem będzie lepiej)




A teraz ocena należy do was tak jak wcześniej wspomniałam proszę napiszcie czy bylibyście zainteresowani kupnem takich rzeczy i za ile jak coś, czekam z niecierpliwością na komentarze.
                                                      I♥DIY :)
                                

6 komentarzy:

  1. robisz śliczne rzeczy, myślę, że wiele osób chciałoby je kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełko i świetnie Ci wyszła ta ostatnia babeczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki serdecznie cieszę się że wam się podoba :)

      Usuń
  3. śliczne : )
    zapraszam do mnie .
    sprzedajesz to ?

    OdpowiedzUsuń