niedziela, 24 czerwca 2012

Zawody

Hejka. Myślałam że uda mi się dodać dzisiaj parę fotek moich wyrobów z modeliny ale niestety nie mam już czasu. Dzisiaj cały dzień prawie byłam na zawodach jeździeckich. Oczywiście widzem a nie uczestnikiem ale jak tak popatrzyłam na te osoby co jeździły to pomyślałam że też bym tak chciała. Hmm,,, może zapiszę się na naukę jazdy konnej, fajnie by było ale 30 zł za 45 min. Trochę drogo ale może się skuszę na parę lekcji kto wie. Mam taki pomysł żeby sprzedawać moje wyroby, ale nawet nie wiem czy ktoś byłby chętny. Jak tak to może by się trochę kaski uzbierało, kto wie. Dlatego chciałam was poprosić, o oceny moich dzieł i wyrobów i czy bylibyście skłonni coś kupić i za ile jak coś jak już oczywiście wstawię foty. A może dzisiaj parę wstawię , zobaczę.

Jak na razie fajne moim zdaniem ujęcia z dzisiejszych obserwacji zawodów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz