poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Babeczki z sylikonu.♥

Udało mi się obfotografować dzisiaj rzeczy które dotychczas zrobiłam. Przepraszam że wstawiam je dopiero teraz ale wcześniej jakoś tak czasu nie było. Mam nawet już sporo rzeczy i zdjęć i się zastanawiam co najpierw  Wam pokazać. W końcu pomyślałam ze zacznę od babeczek z sylikonu. Tak się namęczyłam żeby je zrobić naprawdę to się morze wydaje proste chyba pół sylikonu zmarnowałam bo a to krzywo a bo mi się nie podoba. Ale w końcu przy pomocy siostry wyszło jak wyszło. Niektóre lepiej a niektóre trochę gorzej ale w sumie jestem nawet zadowolona z efektów, :) Następnym razem na pewno wyjdzie sprawniej i mam nowy patent do wypróbowania ale nowe podstawki czekają jeszcze na upieczenie. :) Mam nadziej że spodobają wam się moje babeczki, bardzo proszę o oceny w komentarzach a jutro kolejna porcja zdjęć moich wyrobów, To na razie Pa :* ♥


Miętowa babeczka:♥


Różowa babeczka:♥


Ponownie miętowa:♥


Zółta:♥
 


 I ciemniejsza różowa:♥


Oraz wszystkie razem:♥

I jak się prezentują moje wyroby, czekam na komentarze. :)
(I przepraszam że zdjęcia są niewyraźne ale taki mam aparat w komórce i nic na to nie poradze.)


PS. Czy u was też się z aparatu zdjęcia tak długo wgrywają bo raz próbowałam ale strasznie długo to trwało.?

8 komentarzy:

  1. zmien rozmiar to będą się szybciej ładowały :)
    cudne, sprzedałabyś mi taką miętową ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za radę :) a co do sprzedaży to chętnie tylko jakbyś mogła mi podpowiedzieć (jak wiesz) na jakiej zasadzie by to miało być, jak z płatnością i wgl bo nigdy niczego nie sprzedawałam z bloga.

      Usuń
    2. dziękuję ;)
      haha w sumie to ja tez za bardzo nie wiem. ;D popytaj tych co wysyłają takie rzeczy :)

      Usuń
    3. spoko dam znać jakby co :)♥

      Usuń
  2. Świetnie Ci wyszły te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna babeczka ! Chętnie bym taką posiadała ;)

    OdpowiedzUsuń