niedziela, 5 sierpnia 2012

Nareszcie

Nareszcie przyszła zamówiona prze ze mnie i długo oczekiwana modelina fimo i półfabrykaty. Teraz porządnie biorę się do roboty, tyle jest zawsze planów na wakacje które chcemy zrealizować ale prawie zawsze nie starcza nam na nie czasu. :( Niestety. ! Ja chce dłuższe wakacje, to nie sprawiedliwe że wolnego mamy tylko2 miesiące.Ale dobra już trzeba się jakoś ogarnąć i wykorzystać jak najlepiej dany nam czas no nie? :)

Wstawiam fotkę kolorów fimo jakie zamówiłam i półfabrykatów. :)
I mam nadzieje że jutro będę mogła się już pochwalić moimi wyrobami, parę rzeczy już mam tylko muszę im zrobić zdjęcia.

( A i sory za dość długą nieobecność na blogu bo byłam w rozjazdach :) a na komie mojej siostry która ma  neta w telefonie nie da się dodawać notek, Ale nawet jak nie mam czasu dodać notki to przeglądam systematycznie czy ktoś aby nie dodał komentarza, więc serdecznie zapraszam do dodawania komentów, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile one dają mi radości i motywacji. :) A jeśli komuś podoba się mój blog zapraszam serdecznie do obserwowania i śledzenia na gorąco co u mnie. :) To ja już lecę pa :* Ale się rozpisałam a to miała być taka krótka notka :) )


fimo:


półfabrykaty:


:) ♥

4 komentarze:

  1. jaacie! pewnie dużo kasy poszło na tą modeline co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory sobie zamówiłaś :)Czekam na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż koniecznie!

    OdpowiedzUsuń