piątek, 24 sierpnia 2012

Herbatniki

Wiem ze ostatnio na blogu posty pojawiają się coraz rzadziej ale chcę jeszcze jak najlepiej wykorzystać  ten ostatni tydzień wakacji :(. Niedawno nocowałam z moją sis i przyjaciółką W. w moim starym drewnianym domu. (teraz mieszkam w nowym). Było super. Nie spałyśmy do ok 3 Najpierw oglądałyśmy film na mojej komie ,,Monte Carlo'' z Seleną Gomez. Bardzo fajny polecam . :)  O północy wyszłyśmy na ulicę i spacerowałyśmy sobie. Mam nadzieje że nikogo nie obudziłyśmy bo dosyć głośno rozmawiałyśmy. Ale nawet nie było tak strasznie :) chociaż nie wiem czy sama odważyła bym się pójść na taki spacer. Potem huśtałyśmy się na huśtawce ;) i puszczałyśmy muzykę. Ogólnie było super i musimy to powtórzyć. :)
(Dobrze ze trafiłyśmy na ciepła noc. :))

A teraz fotki herbatników (kolczyków z modeliny) Różne rodzaje, które wam sie najbardziej podobają?






A i sory ze tak mieszam modelinę z moimi przygodami mam nadzieje ze wam to nie przeszkadza. :)\

PS. Dzisiaj do mojej siostry przyszła bardzo ładna kartka aż z Chin :)

PS2. Interesował by was post o moich pocztówkach z postcrossing (mam ich już 8)

4 komentarze:

  1. o postcrossing fajny byłby post, jestem ciekawa jakie masz pocztówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolczyki :D
    No pewnie, że możesz dodać posta o pocztówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. ale myślę, że te z czekoladą wyszły lepiej. :D

    OdpowiedzUsuń