wtorek, 7 sierpnia 2012

Miętowy zestaw ♥

Dzisiaj pokaże wam miętowy zestaw. Miałam go nawet niedawno na sobie i całkiem nieźle się prezentował.
 :).


Do zestawu należą:


babeczka (znana z poprzedniego postu):



kolczyki kokardki:



pierścionek kokarda:


A to wszystkie wyroby należące do zestawu:






PS. A nie zastanawiało was nigdy dlaczego ten kolor nazywa się miętowym przecież mięta jest bardziej zielona . Ale od czego jest wujek google o nie? :) Idąc tropem wykipedii  miętowy to - jasna zieleń podchodząca pod kolor błękitny.
Szukając dalej natknęłam się na stwierdzenie że miętowy kolor pochodzi od lodów. I rzeczywiście jak tak sobie przypominam to chyba to stwierdzenie jest prawdą. A tak na barginesie bardzo lubie lody o smaku miętowym.

 A w sumie czy to ważne dlaczego dany kolor się tak nazywa, ważne że jest bardzo ładny i już :)


A teraz porównanie:


MIĘTA

                                                                         
                                                                                 I
MIĘTOWY

4 komentarze:

  1. Nieźle Ci wyszedł ten cały zestaw :) Masz talent do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetny ten komplecik też ostatnio miałam faze na mięte i lepiłam głównie z miety :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent ja chcę takie dostać !! :)

    Prześliczne !

    OdpowiedzUsuń