czwartek, 16 sierpnia 2012

Trampki ♥

Nie wiem jak wy ale ja kocham trampki. Przechodziłam w nich całe wakacje :)

Trampki według wykipedii: – rodzaj sportowego, sznurowanego obuwia tekstylnego, na podeszwie z gumy. :) Jak bym przeczytała ten opis i nie wiedziała jak wyglądają trampki to bym się nie zachwyciła haha :)

Ale nie wiem w czym ja bym chodziła gdyby firma Marquisa M. Converse nie wymyśliła ich. 

A to trampki przerysowane prze ze mnie całkiem niedawno :) z tapety mojego telefonu :)





Trochę krzywo się skserowały ale to chyba za bardzo nie przeszkadza. :)

PS. Cieszę się że dla większości osób podobają  się moje włosy :) a tym co nie to trudno każdy ma własny gust prawda? i ja to szanuje :)

Na dzisiaj to chyba tyle. :) Pa :*

PS 2 Dzisiaj pogoda trochę lepsza w końcu zaświeciło słońce i nie padał deszcz :) 

A tak na marginesie jaki ciekawy film polecilibyście mi do obejrzenia :) 



9 komentarzy:

  1. Świetny rysunek :) Ja Ci polecam "Duże dzieci" (komedia) i jak jeszcze nie oglądałaś "Igrzyska śmierci" bardzo fajne filmy ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio przymierzałam się do przeczytania książki igrzyska śmierci :) ale film pewnie też wart obejrzenia :)

      Usuń
  2. 3 metry nad niebem, tylko ciebie chce ( to 2 cz tamtego) , lol z miley cyrus, jeden dzień, królewna śnieżka i łowca

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamma Mia i Faceci od kuchni. Ale faceci tylko w kinach na razie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamma Mia oglądałam, też mi się spodobał :D

      Usuń
  4. Też kocham trampki :) U mnie pogoda niezbyt fajna.
    Brak słońca :( Filmy : ,,seks w wielkim mieście''
    wszystkie sezony, ,,Shrek'', ,,Listy do M.''
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń