środa, 15 sierpnia 2012

Zakupione rzeczy :)

Tak jak obiecałam dzisiejszy post będzie o rzeczach które wczoraj kupiłam, wiem wiem miał być wczoraj ale się niestety nie wyrobiłam. Dzisiejsze zdjęcia tez robiłam w pospiechu, niby wakacje a i tak jest jak zawsze za mało czasu aby zrobić wszystko :).

A więc zaczynamy :)

zielony (fluo)  podkoszulek - butik - kosztował 39, 90 ale była przecena i kupiłam go za 19. 99. :)

 bluzka - reserved 79,99 (bardzo droga była wiem ale tak mi sie spodobała ze musiałam kupić zazwyczaj nie kupuje aż tak drogich ciuchów ale czasami robie wyjątki, chyba jak każdy ) :)
 sweterek - house 49,99 :) też nie za tani ale nie mam za dużo takich sweterków więc postanowiłam kupić :)
 rozmiar ubrań mam jakby co S albo XS bo na wieszaku wyglądają jakoś na większe


buty - ccc ok 60 zł nie pamiętam (ceny ubrań znam dokładnie bo jeszcze metek nie oberwałąm jak na zdjeciach widac) zaraz zaraz na pudełku powinna być, lece sprawdzić :) no o wiele się nie pomyliłam 59, 99 to buty do szkoły niestety już powoli trzeba się przygotowywać do roku szkolnego
:P

kuferek - empik  będę ozdabiać sylikonem i modeliną więc pewnie niedługo go zobaczycie :)
 lusterko- natura- również będe ozdabiać :)

 pinsy - empik nie mogłam nie kupić bo bardzo lubię czytać książki i lubię to pokazywać a to kilka słów do osób które nie lubią czytać - Naprawdę nie wiecie co tracicie i mam nadzieje że kiedyś to zrozumiecie i naprawicie swój błąd. Naprawdę warto czytać  :)


kolorowe tonery :) turkusowy i różowy oraz rozjaśniacz



a to włosy mojej siostry po rozjaśnieniu i pomalowaniu tonerem :)


 a  to moje :) kolorowe i trochę rozjaśnione -marzyłam o takich od poczatku wakacji i w końcu mam :) podobają wam się ? bo mi osobiscie bardzo i prawdę mówiąć nie spodziewałam się tak dobrego efektu bo nie byłam u fryzjera, włosy pomalowały mi mama z siostrą  (chyba z 5 razy poprawki robiłyśmy) ale efekt naszych starań widzicie :) :)


♥ :)
PS. Mam nadzieje że podobają wam się moje zakupy i włosy♥ :)

i przypominam o formspringu jeśli ktoś ma konto chętnie z tą osobą popisze  link do mojego konta kliknij tutaj

9 komentarzy:

  1. Przepraszam jestem dzisiaj jakaś roztargniona zamiast opublikować komentarze to je usunęłam ale na szczęście są na mojej poczcie tyko nie da się ich opublikować więc napiszę je ze swojego konta dopisując osobę która go napisała. Bardzo dziękuje za te komentarze i obiecuje że teraz już nigdy nie pomyle przycisku usuń z opublikuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. włosy cudne, i te i te ♥
    ciuchy równiez! Ciekawa jestem kuferka :D

    komentarz dodany przez len keys

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie chciała mieć kolorowych końcówek, ale u Cb wyglądają bardzo ładnie!

    komentarz dodany przez Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta zielona bluzeczka ! Śmiesznie wyglądasz w tych woskach :) Jak papuga :) Są super można je porównać albo do tęczy lub do papugi :)
    Super !
    Pozdrawiam Zakręcona :)

    komentarz dodany przez Gabriela Sokólska

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy zrobiłaś i super kolorki włosów :)

    komentarz dodany przez Duperelkidomi

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, ale te włosy kompletnie i się nie podobają- nigdy nie zrozumiem tej mody z kolorowymi końcówkami. Ale najwazniejsze, z eo takich marzyłaś:*

    OdpowiedzUsuń