środa, 8 sierpnia 2012

Zakładka do książki

Hejka ostatnio czytałam posta Leny  i Domi ( pozdrawiam Je ) o zakładkach do książek tak jak Lena czasami używam metek od ubrań i mam w planach zakładkę jaka byłą pokazana w poście u Domi. A skoro jak wiecie niedawno przyszła mi Fimo to postanowiłam ją wykorzystać do zrobienia zakładki.

Oto i ona/.





I co podoba się? Pomysł zaczerpnęłam z z tej strony . Moja zakładka może nie wygląda jak na tej stronie ale dla mnie w zupełności wystarczy i myślę że to jest naprawdę fajny pomysł na zakładkę. Te nogi baby jagi wyglądają naprawdę zabawnie a i możemy się domyślać że pozostała część  jej została zgnieciona przez książkę haha :)


PS. A tak przy okazji jakie są wasze ulubione książki i jakie mi byście polecili. ( Ja ostatnio wzięłam się za Hrabie Monte Christo. Przeczytałam bardzo ciekawa książka i jakie było moje zdumienie jak bardzo różni się od filmu. Ale tak jest prawie zawsze prawda?

A teraz zmykam na siatkówkę bo chyba się już zaczął mecz z Rosją. Pa :*

6 komentarzy:

  1. oo ktoś wspomniał o mnie, jak miło! :D
    tez Cię pozdrawiam :)

    i bardzo podoba mi się twój pomysł, pewnie znajdę gdzieś w szafce resztki modeliny... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za pozdrowienia :* dołączam się do pozdrowień Leny :3
    Cudowna jest ta zakładka!! Też ją widziałam na necie i chciałam zrobić ale nie mam produktów;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz czytam Quo Vadis. GENIALNE! Po pierwszych 100 stronach robi się powieść sensacyjna! Ostatnio kupiłam sobie 12 część agentów CHERUBA Roberta Muchamore(nie pamiętam pisowni). Wciąga!cDo 1 w nocy siedziałam z latarką pod kołdrą i czytałam :) A zakładki kolekcjonuję, a ten pomysł bardzo mi się podoba! Muszę nabyć modelinę :)

    OdpowiedzUsuń