poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zakupy :)

Dzisiaj byłam cały dzień w mieście i jak to bywa czas zleciał niepostrzeżenie tak szybko jak chyba każdemu. Wróciłam koło 16 00. Najpierw byłam u fryzjera nie myślcie sobie żadna nowa szałowa fryzura na lato tylko......podcięcie końcówek :) Ale zakupy przyznam były bardzo udane może jutro uda mi sie dodać foty rzeczy które kupiłam bo dzisiaj już nie mam czasu. I dziękuje za miłe zaskoczenie że pojawiło się az tyle nowych komentarzy i 1 nowy obserwujący.

A to jakiś obrazek z neta zeby pusto nie było :)

To ja dzisiaj:) haha :) (żartuje no bez przesady chyba aż tyle rzeczy to nie kupiłam  zresztą jutro się przekonacie :D )

PS. Założyłam niedawno formspringa. Jeśli ktoś też ma i chce mnie poznać bliżej zapraszam serdecznie do zadawania sobie nawzajem pytań :) oto link: http://www.formspring.me/aga550

3 komentarze: