poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Pszczółki :)

Dzisiaj pokaże wam kolczyki pszczółki :) podobają wam się?




Sory że ostatnio nie dodaje zbyt wielu postów ale po prostu nie mam  czasu, jak to brzmi wakacje są a nie ma się czasu, niestety ale to prawda :(. Wgl ostatnio dni mijają mi na wariacjach np. wożenie się taczką po ulicy z przyjaciółką i z siostrą, rzucanie się skoszoną trawą, uciekanie przed 2 dziewczynami które są naszymi wrogami przez pola (nie przez ulice bo nie chciałyśmy żeby nas zobaczyły bo one stały własnie na ulicy) przez nie miałam buty mokre bo koło jeziora szłyśmy. :) i jeszcze taka pani na chleb czekała bo miałyśmy jej kupić bo ze sklepu wracałyśmy (wiem to trochę jest pomieszane ale trudno to takw skrócie wyjaśnić a nie będę was zanudzać historyjkami z mojego życia). Ale ogólnie było śmiechowo i wtopa po wtopie normalnie :). Albo mówienie do jakichś małych chłopaków ;;czas dla fotoreporterów'' ;;uśmiech'' ,,chees;;. Niezły ubaw normalnie :D Tylko nie myślcie ze ja taka złośliwa jestem, ja po prostu czasami lubię sie powygłupiać, jak każdy przecież :).


PS. Chciałam się zapytać czy ktoś by był chętny do kupna moich rzeczy z modeliny gdybym zaczęła je sprzedawać bo zaczynam się nad tym poważnie zastanawiać. :) Kilka osób z mojej miejscowości już kupiło parę drobiazgów :) Wiec myślę nad rozkręceniem interesu na większą skale hah :)

Piszcie w komentarzach do kupienia byłyby wszystkie rzeczy z etykiety modelina :) Tylko musi być trochę chętnych.

PS2 Nie podobają wam się te zielone groszki z poprzedniego postu? bo nie zobaczyłam żadnego komentarza na ich temat a naprawdę się przy nich napracowałam :) wiec miło byłoby zobaczyć jakąś ocenę. :)


5 komentarzy: