czwartek, 30 sierpnia 2012

buda, szkoła, szkółeczka

Wczoraj byłam na zakupach i chciałam was się spytać czy zaciekawił by was post o tym co kupiłam. Głównie to był wypad po coś do szkoły, no bo w sumie już trochę trzeba myśleć z czym się do niej pójdzie. Kupiłam trochę ciuszków, w tym fajne dżinsy ;) i  torbę (zawsze miałam plecak ale  w tym roku chcę spróbować ponosić torbę). A wy co macie? Kupiłam  jeszcze  kilka zeszytów i miałam zamiar piórnik ale nie kupiłam, bo żaden z tych które widziałam nie przypadł mi za bardzo do gustu.


jakiś obrazek z neta ( i znowu się zacznie kto chętny do tablicy , a tu las rąk normalnie no nie?) :)



czemu u nas nie ma takich autobusów? :(


PS. Kto robi ze mną strajk żeby PRZEDŁUŻYĆ WAKACJE? hehe :)

3 komentarze:

  1. Ja jestem zainteresowana takim postem ^^ lubię oglądać coś takiego hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że taka notka byłaby fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogę :DDD

    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń